Ontvang een verrassingscadeau 🎁 bij aankoop van 4 of meer producten!

ALLEEN VANDAAG: 10% EXTRA KASSAKORTING OP ALLES VAN GOLDWELL EN KIS! 

Ontvang een verrassingscadeau 🎁 bij aankoop van 4 of meer producten!

Gebruik de code 'CARNAVAL25' voor -10% Extra Korting op alle haarkleuring en kleurspray. Geldig t/m 23:59 uur 21-02-2025.

Pak 15% extra korting op alle haarverzorging, -styling en -kleuring met code: EXTRA15!

Tijdelijk -40% Extra Korting op alle Infinity Braids & REF Stockholm - OUTLET ACTIE

ONTVANG EEN KMS PRODUCT T.W.V. €21,95 CADEAU (ZIE ACTIE). Geldig t/m 19 april 2025. 

STAFFELDAGEN: bestel voor €150 en ontvang €20 korting, bestel voor €90 en ontvang €10 korting, bestel voor €70 en ontvang €8 korting

Veelgestelde vragen

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag :)

Wij zullen deze pagina de komende weken blijven aanvullen! 

Alle informatie op deze pagina is onder voorbehoud van fouten. We doen ons best om alles up-to-date te houden...

Verzenden

Als het totaalbedrag boven €49,50 uitkomt, betalen wij de verzendkosten voor jou. Dit geldt voor Nederlandse, Belgische en Duitse zendingen.

Als het totaalbedrag onder €49,50 uitkomt, bedragen de verzendkosten:
€2,95 voor afhalen in de winkel (Nieuwleusen)
€4,95 voor Nederlandse zendingen
€6,95 voor Belgische zendingen
€6,95 voor Duitse zendingen
Ja, dat kan! Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor ‘afhalen in winkel’. De bestelling is de volgende werkdag vanaf 12:00 af te halen. Heb je echt heel veel haast bij het afhalen van jouw order? Neem dan even contact met ons op, we kijken graag wat er mogelijk is.

De kosten hiervoor bedragen €2,95 per order.
Ja, zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een T&T-code. Hiermee kun je precies zien waar je pakketje is en wanneer het wordt geleverd. Ook zal je updates ontvangen via de koerier.
Is deze wellicht in de spam beland? Of misschien heb je gekozen voor een later bezorgmoment? Dit kan je terugvinden in de orderbevestiging. Als je deze ook niet hebt ontvangen, heb je wellicht een typefout gemaakt bij het invoeren van je mailadres. Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@haarwereld.nl.

Retouren

Ja, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren als je niet tevreden bent. Zorg ervoor dat het product niet is gebruikt, beschadigd is of de verzegeling is verbroken (indien mogelijk).

De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Het bestelnummer + volledige naam is het enige dat je aan het pakket hoeft toe te voegen. Het pakketje kan naar onderstaande adres worden verzonden.

Grote Markt 46, 7711CZ Nieuwleusen

Acties / kortingen

De couponcode kan je invoeren bij de laatste stap in het afrekenscherm.

Let op: het is niet mogelijk om meerdere kortingen of acties per order te gebruiken. Krijg je een foutmelding dat de code het niet doet? Kijk dan of je niet al gebruik maakt van een automatische korting.

Klantenservice

Op een werkdag voor 21.30 uur besteld? Dan wordt jouw pakketje dezelfde dag nog verzonden! We proberen je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bij drukte kan dit iets langer duren.

Houd er rekening mee dat de levertijd af kan wijken op feestdagen of door enorme drukte bij de koeriersdienst. Mocht er vertraging vanuit ons ontstaan zullen wij dit altijd netjes per mail communiceren.
Dat is natuurlijk heel vervelend! Als je bestelling beschadigd is, laat het ons dan meteen weten. Maak een foto van het beschadigde product/pakket en stuur deze naar onze klantenservice. We zorgen samen voor een passende oplossing.

Zorg ervoor dat je jouw ordernummer meestuurt om snel geholpen te kunnen worden.
Onze klantenservice kun je bereiken via klantenservice@haarwereld.nl of via 0529 – 480503. Wij zijn op iedere werkdag van 10:00 tot 17:00 te bereiken.
Geen probleem! Ons team staat klaar om je te adviseren. Stuur ons een mailtje met je vragen of twijfels en we helpen je graag om het juiste product te vinden. Of kom langs bij onze fysieke winkel/salon.
Dat is erg vervelend! Neem contact met ons op en geef aan welk product je hebt ontvangen. We zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste product krijgt!

Zorg ervoor dat je jouw ordernummer bij de hand hebt om snel geholpen te worden.
Is deze wellicht in de spam beland? Of misschien heb je gekozen voor een later bezorgmoment? Dit kan je terugvinden in de orderbevestiging. Als je deze ook niet hebt ontvangen, heb je wellicht een typefout gemaakt bij het invoeren van je mailadres. Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@haarwereld.nl.

Betalen

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: iDEAL, Creditcard (Mastercard & VISA), overboeking per bank, Paypal en via Bancontact/Mister Cash.

Account (ook zakelijk)

Een account aanmaken kan door te klikken op het poppetje rechtsboven op de site.
Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan op "Wachtwoord vergeten" bij het inlogscherm. Volg de stappen om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Om je wachtwoord te veranderen ga je eerst naar de inlogpagina. Vervolgens klik je op ‘Wachtwoord veranderen’. Dit staat in kleine letters boven de groene inlogknop.
Dat kan! Dan heb je waarschijnlijk geen account bij ons. Je kan namelijk ook als ‘gast’ bij ons bestellen. Probeer eens om een nieuw account aan te maken of neem contact op met onze klantenservice.

Het kan ook dat de mail in de spam of reclame inbox is beland.
Ben jij professional en in bezit van een geldige KvK? Meld je aan als professional voor een zakelijk account. Je ontvangt 10% korting op alle merken en op sommige merken zelfs 30% extra korting! Vraag een zakelijk account aan via het contact formulier.

Bestellen

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Zoek de producten die je wilt hebben, voeg ze toe aan je winkelmandje en volg de stappen om af te rekenen. Kom je er toch niet uit? Neem contact met onze klantenservice via klantenservice@haarwereld.nl.
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je jouw ordernummer bij de hand hebt om snel geholpen te worden. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, is de kans groot dat we niks meer kunnen wijzigen aan de order.

Haarproblemen

Geen probleem! Ons team staat klaar om je te adviseren. Stuur ons een mailtje met je vragen of twijfels en we helpen je graag om het juiste product te vinden. Of kom langs bij onze fysieke winkel/salon.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van nieuwe producten en acties! Inschrijven kan helemaal onderaan onze site.

En wees gerust, wij hebben net zo’n hekel aan spam als jij dus we zullen maximaal 2 nieuwsbrieven per week verzenden.
Inschrijven op de nieuwsbrief kan via het balkje onderin op onze site. Hier vul je je e-mailadres in en klik je op ‘inschrijven’.

Let op: je bent pas echt ingeschreven als je dit bevestigt via het mailtje, dat je kort na het invullen van je e-mailadres ontvangt. Check eventueel je spam of ongewenste mail.
Deze ontvang je kort na het bevestigen van je e-mailadres. Check je spam of ongewenste mailbox ook goed. Het komt nog wel eens voor dat hij hierin beland.

Je ontvangt de code alleen als je nog niet eerder bij ons bent ingeschreven of hebt besteld.

Overige gegevens

Ja, wij hebben ook een fysieke winkel! Deze is te vinden op de Grote Markt 46 in Nieuwleusen (Haarmode Petra). Let op: de salon is een losstaand bedrijf, hierdoor kunnen prijzen, acties en voorraad van elkaar verschillen.
Nee, voor sommige merken/producten geldt een andere prijs in de fysieke winkel. Dit komt doordat de salon/winkel losstaat van de webshop. Hierdoor gelden soms andere prijzen, acties en voorraden.

Op deze pagina vind je antwoord op de meest gestelde vragen. Staat je vraag er niet tussen? Neem gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag :)

Wij zullen deze pagina de komende weken blijven aanvullen! 

Alle informatie op deze pagina is onder voorbehoud van fouten. We doen ons best om alles up-to-date te houden...

Verzenden

Als het totaalbedrag boven €49,50 uitkomt, betalen wij de verzendkosten voor jou. Dit geldt voor Nederlandse, Belgische en Duitse zendingen.

Als het totaalbedrag onder €49,50 uitkomt, bedragen de verzendkosten:
€2,95 voor afhalen in de winkel (Nieuwleusen)
€4,95 voor Nederlandse zendingen (ophaalpunt)
€5,95 voor Nederlandse zendingen (thuisbezorging)
€6,95 voor Belgische zendingen
€6,95 voor Duitse zendingen
Ja, dat kan! Tijdens het afrekenen kan je kiezen voor ‘afhalen in winkel’. De bestelling is de volgende werkdag vanaf 12:00 af te halen. Heb je echt heel veel haast bij het afhalen van jouw order? Neem dan even contact met ons op, we kijken graag wat er mogelijk is.

De kosten hiervoor bedragen €2,95 per order.
Ja, zodra jouw bestelling is verzonden, ontvang je een e-mail met een T&T-code. Hiermee kun je precies zien waar je pakketje is en wanneer het wordt geleverd. Ook zal je updates ontvangen via de koerier.
Is deze wellicht in de spam beland? Of misschien heb je gekozen voor een later bezorgmoment? Dit kan je terugvinden in de orderbevestiging. Als je deze ook niet hebt ontvangen, heb je wellicht een typefout gemaakt bij het invoeren van je mailadres. Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@haarwereld.nl.
Wij leveren in Nederland, België en Duitsland. Staat het land waar je het pakket heen wil laten sturen er niet tussen? In dat geval is levering naar dat land momenteel niet mogelijk.
Spoedlevering is niet mogelijk. Vandaag besteld voor 21.30u = dezelfde dag verzonden. In de laatste stappen van het plaatsen van je bestelling, kan je zelf kiezen voor een later levermoment. Let op! Door de drukte bij PostNL kan het soms iets langer duren voordat jij je pakket in huis hebt. Houd daarom de T&T goed in de gaten.
Bij Haarwereld wordt je bestelling bezorgd met PostNL.
Dan wordt het pakketje bij één van je buren afgeleverd (tenzij vooraf anders aangegeven) of de bezorger probeert het de volgende werkdag gewoon nog een keer. Alles wat betreft het pakket is te volgen via de T&T die je per mail ontvangt.
Jazeker! Dit kan je zelf kiezen en aanvinken in het bestelproces.
Ja, in de laatste stappen van het bestelproces kan je kiezen voor een bezorgmoment wat jou het beste uitkomt.

Retouren

Ja, je kunt jouw bestelling binnen 14 dagen retourneren als je niet tevreden bent. Zorg ervoor dat het product niet is gebruikt, beschadigd is of de verzegeling is verbroken (indien mogelijk).

De verzendkosten zijn voor eigen rekening. Het bestelnummer + volledige naam is het enige dat je aan het pakket hoeft toe te voegen. Het pakketje kan naar onderstaande adres worden verzonden.

Grote Markt 46, 7711CZ Nieuwleusen
Binnen 14 dagen (na het plaatsen van je order) kan je een product naar ons retourneren.
Ruilen werkt hetzelfde als retourneren. Het product moet ongebruikt zijn. Bekijk hier de retourinstructies. Liever een ander product? Plaats dan een nieuwe bestelling.
Ja. De kosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Het bedrag hangt af via welke koerierdienst je het terugstuurt. Let op! Zorg ervoor dat je altijd een verzendbewijs krijgt van jouw retourzending. De klant is zelf verantwoordelijk voor het pakketje zolang het in bezit van de koeriersdienst is.
Haarwereld heeft 14 werkdagen, na het aanmelden van de retourzending, de tijd om het bedrag te crediteren. Wanneer je retour verwerkt is, ontvang je een mailtje van ons.
Nee, het product wat je wilt retourneren moet ongebruikt zijn. Een defect artikel ontvangen? Neem contact op met onze klantenservice en wij lossen het zo snel mogelijk op.
Het bedrag wordt terugbetaald op dezelfde manier waarop bij Haarwereld is betaald. Je ontvangt het aankoopbedrag binnen maximaal 14 werkdagen retour.
Ja, dat kan bij onze fysieke winkel op de Grote Markt 46 in Nieuwleusen (Haarmode Petra). Let op! Zorg ervoor dat je de producten in de originele doos inclusief ordernummer (de pakbon) bij ons afgeeft.

Acties / kortingen

De couponcode kan je invoeren bij de laatste stap in het afrekenscherm.

Let op: het is niet mogelijk om meerdere kortingen of acties per order te gebruiken. Krijg je een foutmelding dat de code het niet doet? Kijk dan of je niet al gebruik maakt van een automatische korting.
Het kan zijn dat de artikelen die jij wilt bestellen niet voldoen aan de voorwaarden van de actie. Lees hier de voorwaarden. Kom je er toch niet uit? Stuur een mailtje naar klantenservice@haarwereld.nl, wij helpen je graag!
    
Dat kan niet. Je kan maximaal één code gebruiken per bestelling.
    
Ben je een nieuwe klant bij ons? Voer je e-mailadres in, in de balk onder op onze site. Je ontvangt hierna een mailtje om je e-mailadres te bevestigen en daarna een tweede mailtje met de couponcode. Let op! Het kan zijn dat de mailtjes in de spam of ongewenste mail belanden.
    

Klantenservice

Op een werkdag voor 21.30 uur besteld? Dan wordt jouw pakketje dezelfde dag nog verzonden! We proberen je bestelling zo snel mogelijk te leveren. Bij drukte kan dit iets langer duren.

Houd er rekening mee dat de levertijd af kan wijken op feestdagen of door enorme drukte bij de koeriersdienst. Mocht er vertraging vanuit ons ontstaan zullen wij dit altijd netjes per mail communiceren.
Dat is natuurlijk heel vervelend! Als je bestelling beschadigd is, laat het ons dan meteen weten. Maak een foto van het beschadigde product/pakket en stuur deze naar onze klantenservice. We zorgen samen voor een passende oplossing.

Zorg ervoor dat je jouw ordernummer meestuurt om snel geholpen te kunnen worden.
Onze klantenservice kun je bereiken via klantenservice@haarwereld.nl of via 0529 – 480503. Wij zijn op iedere werkdag van 10:00 tot 17:00 te bereiken.
Geen probleem! Ons team staat klaar om je te adviseren. Stuur ons een mailtje met je vragen of twijfels en we helpen je graag om het juiste product te vinden. Of kom langs bij onze fysieke winkel/salon.
Dat is erg vervelend! Neem contact met ons op en geef aan welk product je hebt ontvangen. We zorgen ervoor dat je zo snel mogelijk het juiste product krijgt!

Zorg ervoor dat je jouw ordernummer bij de hand hebt om snel geholpen te worden.
Is deze wellicht in de spam beland? Of misschien heb je gekozen voor een later bezorgmoment? Dit kan je terugvinden in de orderbevestiging. Als je deze ook niet hebt ontvangen, heb je wellicht een typefout gemaakt bij het invoeren van je mailadres. Neem dan contact op met onze klantenservice via klantenservice@haarwereld.nl.
Ligt het pakket ook niet op een plek ergens rondom je huis? En hebben de buren ook niks ontvangen? Stuur een mailtje naar klantenservice@haarwereld.nl, wij helpen je verder en komen met een passende oplossing!
Neem contact op met onze klantenservice. Wij zorgen voor een passende oplossing. Zorg ervoor dat je jouw ordernummer bij de hand hebt of vermeld in de mail.
Het kan zijn dat het pakket tijdens de bezorging beschadigd raakt of dat het pakket bijvoorbeeld niet wordt opgehaald bij een ophaalpunt, dan wordt het pakket teruggestuurd door PostNL. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Betalen

Wij bieden de volgende betaalmethoden aan: iDEAL, Creditcard (Mastercard & VISA), overboeking per bank, Paypal en via Bancontact/Mister Cash.
Bij Haarwereld is het niet mogelijk om achteraf te betalen. Alle bestellingen moeten vooraf worden afgerekend via de beschikbare betaalmethoden, zoals iDEAL, Apple Pay, Google Pay, Creditcard (Mastercard & VISA), overboeking per bank en Bancontact/Mister Cash (België).
Jaa, de factuur vind je terug in de bijlage van de orderbevestiging of in jouw bestelaccount (alleen als je ook was ingelogd tijdens het afronden van de bestelling). Kan je de factuur niet vinden? Mail dan de klantenservice met jouw bestelnummer en vraag de factuur op.
Bij Haarwereld worden geen extra kosten gerekend voor de betaalmethodes. Je kunt veilig en kosteloos betalen binnen een beveiligde betaalomgeving van Mollie.
Het is bij ons niet mogelijk om met een cadeaubon te betalen. Wel kan je gebruik maken van kortingscodes. De code kan je invoeren bij de laatste stap in het afrekenscherm.

Account (ook zakelijk)

Een account aanmaken kan door te klikken op het poppetje rechtsboven op de site.
Als je je wachtwoord bent vergeten, klik dan op "Wachtwoord vergeten" bij het inlogscherm. Volg de stappen om een nieuw wachtwoord in te stellen.
Om je wachtwoord te veranderen ga je eerst naar de inlogpagina. Vervolgens klik je op ‘Wachtwoord veranderen’. Dit staat in kleine letters boven de groene inlogknop.
Dat kan! Dan heb je waarschijnlijk geen account bij ons. Je kan namelijk ook als ‘gast’ bij ons bestellen. Probeer eens om een nieuw account aan te maken of neem contact op met onze klantenservice.

Het kan ook dat de mail in de spam of reclame inbox is beland.
Ben jij professional en in bezit van een geldige KvK? Meld je aan als professional voor een zakelijk account. Je ontvangt 10% korting op alle merken en op sommige merken zelfs 30% extra korting! Vraag een zakelijk account aan via het contact formulier.

Bestellen

Een bestelling plaatsen is heel eenvoudig. Zoek de producten die je wilt hebben, voeg ze toe aan je winkelmandje en volg de stappen om af te rekenen. Kom je er toch niet uit? Neem contact met onze klantenservice via klantenservice@haarwereld.nl.
Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice. Zorg ervoor dat je jouw ordernummer bij de hand hebt om snel geholpen te worden. Als je al een verzendbevestiging hebt ontvangen, is de kans groot dat we niks meer kunnen wijzigen aan de order.
Je hoeft geen account aan te maken. Als gast kan je ook een bestelling plaatsen, maar dan worden je gegevens niet opgeslagen in ons systeem (deze gegevens worden alleen voor die order gebruikt). Wanneer je wel een account aanmaakt kan je eenvoudig al je bestellingen terugvinden en deze opnieuw bestellen.
Kom je er echt niet uit met bestellen? Vermeld de producten of stuur een screenshot van je winkelmandje naar klantenservice@haarwereld.nl met jouw gegevens. Dan voeren wij de bestelling voor je in.
Ja. Op het e-mailadres dat jij hebt opgegeven tijdens het bestellen ontvang je een bestelbevestiging. Dit kan eventjes duren voordat je deze mail binnen hebt.
Dat kan alleen wanneer je nog geen verzendbevestiging hebt ontvangen. Neem hiervoor zo snel mogelijk contact op met de klantenservice.
Ja dat kan! Via jouw account kan je gemakkelijk een order opnieuw bestellen.
Wanneer een product een pre-order is, wordt dit duidelijk aangegeven op de productpagina. Ook staat er een verwachte leveringsdatum. Een pre-order betekend dat het product op dit moment niet leverbaar is, maar zodra deze wel weer op voorraad is meteen naar jou verzonden wordt.

Haarproblemen

Geen probleem! Ons team staat klaar om je te adviseren. Stuur ons een mailtje met je vragen of twijfels en we helpen je graag om het juiste product te vinden. Of kom langs bij onze fysieke winkel/salon.

Nieuwsbrief

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief. Zo ben je altijd als eerste op de hoogte van nieuwe producten en acties! Inschrijven kan helemaal onderaan onze site.

En wees gerust, wij hebben net zo’n hekel aan spam als jij dus we zullen maximaal 2 nieuwsbrieven per week verzenden.
Inschrijven op de nieuwsbrief kan via het balkje onderin op onze site. Hier vul je je e-mailadres in en klik je op ‘inschrijven’.

Let op: je bent pas echt ingeschreven als je dit bevestigt via het mailtje, dat je kort na het invullen van je e-mailadres ontvangt. Check eventueel je spam of ongewenste mail.
Deze ontvang je kort na het bevestigen van je e-mailadres. Check je spam of ongewenste mailbox ook goed. Het komt nog wel eens voor dat hij hierin beland.

Je ontvangt de code alleen als je nog niet eerder bij ons bent ingeschreven of hebt besteld.

Overige gegevens

Ja, wij hebben ook een fysieke winkel! Deze is te vinden op de Grote Markt 46 in Nieuwleusen (Haarmode Petra). Let op: de salon is een losstaand bedrijf, hierdoor kunnen prijzen, acties en voorraad van elkaar verschillen.
Nee, voor sommige merken/producten geldt een andere prijs in de fysieke winkel. Dit komt doordat de salon/winkel losstaat van de webshop. Hierdoor gelden soms andere prijzen, acties en voorraden.